REKLAMA

Dyrektor Bańkowska ma nowy gabinet. W willi przy Jagiellońskiej

22:11, 12.09.2017 | was
REKLAMA
Skomentuj
Fot. Jacek Nowacki

Od wczoraj siedziba Biura ds. Zdrowia i Polityki Społecznej mieści się w budynku, które od grudnia zeszłego roku zajmuje  Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego.

Willę przy ul. Jagiellońskiej 61, jak wynika z programu funkcjonalno-użytkowego, zaadaptowano na potrzeby biura ZIT w Bydgoszczy, które miało zatrudniać 33 osoby. Jednak ostatecznie inaczej rozdysponowano przestrzeń biurową. Parter i pierwsze pięto zajmują  Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz ratuszowy Wydział Zintegrowanego Rozwoju, a od wczoraj budynek ma nowego lokatora.    

Biuru ds. Zdrowia i Polityki Społecznej przypadło drugie piętro. Znajdują się tam dwa pokoje biurowe i pomieszczenie gospodarcze. Czy zmieści się tam komórka, której szefuje Agnieszka Bańkowska? Jak ustaliła Marta Stachowiak, rzecznik prezydenta, w Biurze ds. Zdrowia i Polityki Społecznej zatrudnionych jest aktualnie 9 osób, w tym jedna na zastępstwie, czyli faktycznie jest obsadzonych osiem stanowisk. – Dyrektor zatrudniony w wyniku naboru, sześć stanowisk urzędniczych (są to długoletni pracownicy Urzędu Miasta) oraz stanowisko pomocnicze i obsługi (pracownik przeniesiony do BZS z innego wydziału, głównie do obsługi sekretariatu) – wylicza Marta Stachowiak.
 
Przed przeprowadzką na Jagiellońską biuro zajmowało dwa pokoje na drugim piętrze w budynku C  przy Grudziądzkiej 9-15. Jaki był cel przeniesienia Biura ds. Zdrowia i Polityki Społecznej do willi zajmowanej przez biuro ZIT?

- Powody są związane z dostępnością i infrastrukturą. Biuro przyjmuje głównie osoby niepełnosprawne, chore, często mające trudności z poruszaniem się. Na ul. Jagiellońskiej dostęp do biura będzie dużo lepszy niż w dotychczasowej lokalizacji – parking bezpośrednio przy budynku, możliwość przyjmowania mieszkańców na parterze (co ma znaczenie przede wszystkim dla mieszkańców,  ale też dla komfortu pracy pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych) – wyjaśnia Marta Stachowiak.

(was)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (5)

maximaxi

9 2

Połowę tego urzędniczego motłochu zwolnić gdyż bardzo wiele stanowisk po prostu jest dublowanych a drugą połowę upchnąć po różnych miejscach w magistracie.Willę wynająć firmie która chce robić biznes w mieście i czerpać zyski z wynajmu.
Co za kretyńskie rozwiązania... 10:36, 13.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NICKNICK

3 4

Mało jest niewynajętych powierzchni pod biznes :). Akurat ten obszar działania miasta powinno sie rozwijać, mamy całe mnóstwo problemów społecznych, jak i zdrowotnych. Społeczeństwo się starzeje, a ludzi chorych i niepełnosprawnych nie będzie ubywało. 14:39, 13.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Leonard BorowskiLeonard Borowski

7 0

W Bydgoszcz nie warto płacić podatki, aby nie dać się bezczelnie okradać. I nie utrzymywać całych legionów darmozjadów. 16:32, 13.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestjest

0 3

No i fajnie 02:15, 14.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

babababa

1 0

Spadochroniarz z UW dostała ciepłą posadkę, a teraz nowe biuro. Baranowski prezesem a jego koleżanka w drogach wojewódzkich(kadrowa z UW)To się kolesiostwo rozprowadza. Rzygać się chce, ale już niedługo . Życzę im żeby ich wyrzucili na zbity pysk. 11:47, 15.09.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
© bydgoszcz24.pl | Prawa zastrzeżone | 2017