Plebiscyt, którego wyniki niedawno poznaliśmy, był dwuczłonowy. Klient wypełniał kupon zawierający ocenę danego lokalu, ale także mógł uczestniczyć w konkursie na slogan reklamowy. Ci, którzy najciekawiej zakończą zdanie: Polecę ten lokal znajomym, ponieważ…, obiecano nagrody (telewizory, aparaty fotograficzne, wejściówki do restauracji ), ufundowane przez MAKRO Cash & Carry.

Podczas dzisiejszej gali w hotelu Ikar dowiedzieliśmy się nie tylko, kto zdobył ?Koronę Smakosza?, ale także, kto dostał telewizor za najlepsze hasło promocyjne. Powołane przez organizatora plebiscytu jury, najwyżej oceniło inwencję autora sloganu reklamowego pizzerii Da Vinci, następującej treści: Pyszny obiad trudno zrobić, no i może ci zaszkodzić, lecz nie wołaj Panie Boże, bo Da Vinci ci pomoże.

Uznanie zyskała bydgoszczanka, która po zjedzeniu posiłku w restauracji Sowa ułożyła hasło: Na górze róże dają cień fiołkom, polecam ten lokal wszystkim moim ziomkom. Spodobało się też jury takie oto stwierdzenie zadowolonego z jedzenia gościa restauracyjnego: Przychodząc do Tentego, do nieba trafiłem siódmego.

Jak widać, dobre jedzenie wprawia nie tylko w dobry nastrój, ale także wyzwala inwencję.