- Te najbardziej ekskluzywne miejsca na stadionie dedykowane dla najbardziej wymagających kibiców sprzedają się przede wszystkim wśród przedsiębiorców i właścicieli regionalnych firm ? informuje menedżer marketingu Piotr Januszkiewicz.

Osoby zarządzające klubem spodziewają się, że do 20 marca, kiedy zakończona zostanie dystrybucja, sprzedanych zostanie przynajmniej 1500 karnetów. Zakup całosezonowych wejściówek to także deklaracja kibica Polonii Bydgoszcz, że będzie z klubem na dobre i na złe i swego rodzaju cegiełka uzupełniającą budżet klubu. ? Przygotowana przez nas oferta należy do najbardziej korzystnych w całej ekstralidze. W ramach karnetu zapewniamy fanom nie tylko mecze ligowe, ale także inne zawody, tj. Kryterium Asów i finał MIMP oraz, co ważniejsze, półfinał DPŚ. Przy założeniu, że ceny pojedynczych wejściówek będą ruchome i nie będą mniejsze niż 22 złote w przedsprzedaży, w karnecie otrzymujemy gwarancję stałej, promocyjnej ceny bez względu na rangę imprezy ? zaznacza Januszkiewicz.

Sprzedaż karnetów promują również w swoim gronie przedstawiciele Stowarzyszenia Pomagamy Polonii. Prezes Rafał Wróblewski i wiceprezes Marcin Stawluk pojawili się w ubiegłym tygodniu w klubie, by zakupić wejściówki i zachęcić pozostałe osoby do ich nabycia. – Chcemy zachęcić kibiców do zakupu karnetów na sezon 2012, gdyż ich cena jest naprawdę dobra. Analizując ceny przy zakupie karnetu można z góry powiedzieć, że będziemy mieli najtańsze bilety w ekstralidze w 2012 roku. Do tego w cenie karnetu dochodzi impreza rangi światowej. To takie drużynowe Grand Prix, gdzie będzie można obejrzeć najlepszych zawodników globu, w tym naszą reprezentację z Tomaszem Gollobem i Jarkiem Hampelem na czele. Dodać również należy, że na terenie Bydgoszczy okazując karnet Polonii będzie można w życiu codziennym zaoszczędzić, gdyż klub obecnie posiada kilkunastu partnerów, takich jak np. KFC, Express Taxi i wielu innych, którzy oferują zniżki dla kibiców ? tłumaczy Wróblewski. – Jeżeli fanom zależy na przyszłości Polonii, to muszą zdawać sobie sprawę, że trzeba ją wspierać także finansowo, kupując karnety, bilety.