Firma Komunalnik, która od 1 kwietnia przejęła trzy sektory miasta w wywozie śmieci, wydała kolejne oświadczenie, w którym przeprasza za niedogodności związane ze spóźnionym dostarczeniem pojemników i niewywożeniem odpadów.

Oświadczenie firmy Komunalnik

Szanowni Państwo,

zgodnie z informacją sprzed tygodnia - w środę, 15 kwietnia br. zakończyliśmy wyposażanie nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane. Do soboty, 18 kwietnia br. dostarczymy pojemniki na odpady selektywne. Jeśli po tym terminie wystąpią braki, będziemy je niezwłocznie uzupełniać w ramach reklamacji. Od wtorku, 14 kwietnia br. po wcześniejszym zebraniu zapotrzebowań od mieszkańców, realizujemy dostawy worków big bag (kontakt w tej sprawie:bydgoszczbigbag@komunalnik.net).

Jednocześnie informujemy, że od poniedziałku, 20 kwietnia br. będziemy realizować odbiory na podstawie indywidualnych harmonogramów ustalonych z zarządcami nieruchomości, które będą miały znacznie częstszy charakter, niż wynikający z harmonogramu zbiorczego. Zdecydowana większość reklamacji w zakresie odbioru odpadów związana jest ze stosowaniem dotychczas harmonogramu zbiorczego. Na wniosek Miasta zostanie to pilnie skorygowane.  

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że dokonujemy odpowiednich zmian, które powinny być widoczne po dostarczeniu wszystkich pojemników oraz realizacji częstszych harmonogramów indywidualnych zgodnie z oczekiwaniem władz Miasta. 
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: bydgoszcz@komunalnik.net

Michał Kabaciński,
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Komunalnik Sp. z o.o.