"Rewizorowi" z Gdyni kończy się umowa z miastem na kontrolę biletów w bydgoskich tramwajach i autobusach. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłosił przetarg na wyłonienie firmy kontrolerskiej na nowy okres.

Od 1 czerwca 2016 r. kontrolę biletów w środkach komunikacji miejskiej w Bydgoszczy  prowadzą pracownicy Firmy Rewizor Paweł Adamiak z Gdyni. Umowa gdyńskiej firmy z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej wygasa 31 maja 2019 roku. W tej sytuacji ZDMiKP ogłosił przetarg na wyłonienie firmy kontrolerskiej na nowy okres tj. od połowy roku 2019 do 2023.

Wyłoniona w przetargu firma w podanym czasie będzie zajmowała się kontrolą biletów, a także prowadzeniem windykacji tzw. opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu.

Zarząd Dróg od przełomu lat 1999/2000 kontrole biletów w bydgoskich tramwajach i autobusach zleca specjalistycznym firmom, które poza kontrolami zajmują się także windykacją, a tym samym księgowością zaległych należności. Po zakończeniu umowy, firma jeszcze przez rok zajmuje się windykacją, po czym przekazuje ją Zarządowi Dróg.

Zainteresowane firmy, oferty mogą składać do 22 lutego do godziny 10:00. Ich otwarcie nastąpi tego samego dnia, 15 minut później.