Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna ?ByLOT? kieruje swoją propozycję do wszystkim, którym nasze miasto nie jest obojętne. Zachęca do konstruktywnej rozmowy, zgłaszania śmiałych rozwiązań, snucia wielkich marzeń, a nade wszystko – do konsekwentnej pracy. Tym celom ma służyć Bydgoszcz PromoFestival FORUM.

Zostanie na nim zaprezentowany kompleksowy produkt turystyczny, który już w niedalekiej przyszłości ma szansę przyciągnąć do Bydgoszczy turystów zainteresowanych dziedzictwem poprzemysłowym i zabytkami hydrotechnicznymi. To efekt wielomiesięcznej pracy Agencji Marketingowej Locativo z Krakowa, która w ramach projektu Shift X opracowała koncepcję zarządzania tym dziedzictwem.

- Zanim marketing uczynił z ?promocji? jedno z najczęściej powtarzanych słów na świecie, używano łacińskiego ?promotio? i ?promovere? mówiąc o poparciu, szerzeniu, przesuwaniu naprzód, wynoszeniu na wyższy poziom. Wszystko to doskonale oddaje idee wydarzenia organizowanego przez Bydgoską Lokalną Organizację Turystyczną ?ByLOT? – stwierdza Jan Karol Słowiński, prezes ?ByLOT-u? .