Od poniedziałku (15 lipca) dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – możemy sprawdzić, czy poszukiwany przez nas lek jest dostępny i w której aptece można go kupić.
Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta od dzisiaj informują o dostępności leków. Wystarczy zadzwonić pod bezpłatny numer 800 190 590.
Po wybraniu numeru zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi o wybór tematu rozmowy. Z klawiatury telefonu należy wybierać cyfrę 3. Wtedy automat połączy się z konsultantem, który podpowie, gdzie określony lek jest dostępny.
Infolinia nie udziela informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece.
Połączenia odbierają konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.
Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.