Zapowiada się w Ostromecku wspaniały koncert najpiękniejszych, najbardziej znanych i lubianych piosenek z repertuaru Hanki Ordonówny, Adolfa Dymszy, Mieczysława Fogga, Eugeniusza Bodo, Aleksandra Żabczyńskiego i innych artystów.
W koncercie z cyklu “Muzyczne Tarasy” wystąpią Katarzyna Sałacińska (sopran), Marek Murawa (tenor) i Karolina Hordyjewicz (pianistka).

Katarzyna Sałacińska w 2008 r. ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej w Bydgoszczy. Naukę śpiewu kontynuowała w macierzystej uczelni na studiach podyplomowych kończąc je z wynikiem bardzo dobrym w 2010 r. Debiutowała w spektaklu studenckim na scenie bydgoskiej Opery Nova rolą Drugiej Damy w “Czarodziejskim flecie” Mozarta. Była finalistką Jakub Pustina International Competition (2010) w Czechach. W latach 2009-2012 pracowała jako solistka w Teatrze Muzycznym w Lublinie. W 2010 r. podjęła współpracę z Operą na Zamku w Szczecinie.

Marek Murawa ukończył PSM I i II stopnia im. T. Szeligowskiego w Lublinie, w klasie fortepianu (1999), Instytut Muzykologii KUL i Akademię Muzyczną w Bydgoszczy, studia licencjackie na wydziale wokalno-aktorskim w klasie prof. L. Skrli (2010) i studia magisterskie w macierzystej uczelni w klasie prof. W. Maciejowskiego (2012). W latach 2003-2005 był wykładowcą Instytutu Muzykologii KUL. Debiutował na scenie Opery Nova rolą Zbigniewa w spektaklu studenckim ?Straszny Dwór? S. Moniuszki. W ramach Bydgoskiego Festiwalu Operowego wykonał także role: tytułową w operze G. Pucciniego ?Gianni Schicchi?, Hrabiego w ?Weselu Figara? W.A. Mozarta. Jako śpiewak związany był z Teatrem Muzycznym w Lublinie, Operą Nova w Bydgoszczy, Operą Podlaską w Białymstoku

Karolina Hordyjewicz w 2004 r. ukończyła studia na Wydziale Instrumentalno-Pedagogicznym w białostockiej filii Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie. W tym samym roku podjęła pracę pianisty-korepetytora w Teatrze Muzycznym w Lublinie, rozpoczynając równolegle pracę pedagogiczną w szkołach muzycznych. Brała udział w licznych kursach i konkursach zarówno kameralnych jak i pianistycznych. Działalność pedagogiczną łączy z występami jako akompaniator-kameralista, współpracuje z Filharmonią Lubelską oraz wieloma zespołami instrumentalnymi a także wokalnymi.