- Wakacje to wyjątkowy czas dla kin i kinomanów. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych widzów i sprawić, by coraz więcej osób mogło zobaczyć nowe filmy i cieszyć się kinem. Na tych z kinomanów, którzy lipcowe, sierpniowe i wrześniowe dni będą spędzali w mieście, czekają w Heliosie ciekawe premiery i niskie ceny biletów ? mówi Alicja Rączka, dyrektor kina Helios w Galerii Pomorskiej. W ciągu trzech najbliższych miesięcy w multipleksach wyświetlane będą takie potencjalne hity, jak m.in. animacje ?Uniwersytet Potworny?, ?Smerfy 2? i ?Minionki rozrabiają?, jak i filmy dla starszych widzów: ?World War Z?, ?Wolvarine?, ?Machete Kills? czy biografia Steve?a Jobsa.

W okresie letnim Helios postanowił wprowadzić w części ze swoich multipleksów specjalny, wakacyjny cennik. To powód do radości dla widzów z bydgoskiego Heliosa, który został wybrany do tego grona. Dzięki temu, od 5 lipca będą mogli oni kupić bilety na filmy 2D wyświetlane do godz. 17:00 za 14 zł. Bilety na seanse 3D będą w cenie 17 zł, do której dojdzie jedynie 2 złote tzw. opłaty okularowej.

Na czas lata, Helios w Bydgoszczy przeprowadził rewolucje cenową w ofercie barowej. Popcorn można kupić już za 2 zł, nachosy od 3 zł, a zestawy Pepsi z popcornem już od 6 zł.

Nie zapomniano także o ofercie kierowanej do rodzin. Przy zakupie czterech biletów w tym przynajmniej jednego dla dziecka do 12 roku życia cena biletu na seanse 2D to 14 zł. Seanse 3D będą droższe o zaledwie 2 zł tzw. opłaty okularowej.

Nowy cennik ma obowiązywać przez najbliższe trzy miesiące ? do końca września, czyli zakończenia III kw. na rynku kinowym. Jednak jak zastrzega Helios, czas, przez jaki będzie obowiązywał cennik w poszczególnych kinach może się różnić i będzie zależał od osiąganych wyników. Czas promocji może zostać skrócony, jeśli nie spotka się ona z zainteresowaniem widzów. Pracownicy Heliosa są jednak dobrej myśli.

- Wierzymy, że kinomani, zachęceni letnim cennikiem, zwrócą szczególną uwagę na ciekawe letnie premiery. Niższe ceny za seanse w nowoczesnych, klimatyzowanych i w pełni scyfryzowanych salach, wyposażonych w wygodne fotele, a także atrakcyjna cenowo oferta barowa to świetna okazja dla widzów, którzy spędzają wakacje w mieście. Jeśli test rzeczywiście pokaże, że niższe ceny są w stanie przyciągnąć do nas więcej mieszkańców Bydgoszczy i okolic to mogą one w bliskiej przyszłości zagościć u nas na dłużej ? przekonuje Alicja Rączka.