- Współpracę z ZIAJĄ rozpoczęliśmy w połowie 2011 roku. Na początku października podjęliśmy negocjacje dotyczące kolejnego sezonu. Przedstawiciele ZIAJI podkreślali, że jesteśmy wiarygodnym i elastycznym partnerem, promocja poprzez żużel przyniosła im spodziewane profity wizerunkowe, a co za tym idzie sprzedażowe. Dlatego też błyskawicznie uzgodniliśmy nowe warunki umowy, które co istotne są dla nas korzystniejsze niż w minionym sezonie. Mam nadzieję, że po raz kolejny sprostamy oczekiwaniom naszego partnera tak, ażeby w kolejnym sezonie jeszcze bardziej poszerzyć współpracę – tłumaczy menedżer marketingu Piotr Januszkiewicz.
- Podjęcie współpracy z firmą z Gdańska, w dodatku o tak uznanej marce, jest dowodem na to, że penetrujemy nie tylko lokalny rynek, ale poszukujemy znaczących partnerów w całym kraju. Zapewniamy im elastyczne narzędzia marketingowe, które są dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli przekazać kibicom kolejne dobre informacje – kończy Januszkiewicz.