- Na kevlarach zawodników znajdzie się siedmiu sponsorów klubowych, których reklamy umieszczone zostaną na prawym rękawie i nogawce oraz z tyłu na plastronach. Trzy z powyższych firm w sezonie 2012 po raz pierwszy rozpoczynają współpracę z Polonią Bydgoszcz. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że od razu tak bardzo nam zaufały, przekazując istotny zastrzyk gotówki do kasy klubu. Mamy nadzieję, że zarówno te firmy, jak i przedsiębiorstwa współpracujące z nami od kilku lat będą usatysfakcjonowane z osiągniętych efektów wizerunkowych. Reklama na kevlarach to jedna z najskuteczniejszych i najlepiej widocznych form promocji. Wspomniane firmy będą przecież z nami nie tylko podczas zawodów odbywających się na Sportowej 2, ale także będą eksponowane na meczach wyjazdowych – wyjaśnia menadżer marketingu Piotr Januszkiewicz.
- Chciałbym podkreślić również kolorystyczne nawiązanie kevlarów do barw i tradycji Polonii Bydgoszcz. Klub szanuje przywiązanie kibiców Polonii do 92-letniej historii, stąd też nasze działania zmierzające do większej identyfikacji drużyny ze wspierającymi nas fanami – zaznacza Januszkiewicz.