Założyłeś właśnie działalność gospodarczą. Masz już konto firmowe w banku i zastanawiasz się co jeszcze możesz zrobić aby świat usłyszał o Twoim przedsiębiorstwie? Musisz postawić pierwsze kroki w świecie reklamy. Nie wiesz od czego zacząć? Ten krótki przewodnik jest właśnie dla Ciebie!

Strona internetowa

Internet to obecnie największy kanał za pomocą którego sprzedaje się towary i usługi. Strona www to absolutne minimum jakie musisz posiadać, aby móc zaprezentować swoją działalność szerszemu gronu odbiorców. Warto wydać trochę oszczędności na usługi dobrych programistów, którzy pomogą stworzyć Twoje własne miejsce w sieci!

Facebook

Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma na Facebooku to znaczy że to nie istnieje. Ten najpopularniejszy portal społecznościowy może być doskonałą pomocą we wszystkich działaniach marketingowych. Jeżeli zadasz sobie odrobinę trudu, aby zapoznać się z mechanizmami jego działania, możesz niskim kosztem wypromować swój biznes i dotrzeć do naprawdę sporego grona odbiorców.

Instagram

Młodszy brat Facebooka. Wbrew pozorom, można tam znaleźć informacje na najrozmaitsze tematy – nie tylko z branży mody i urody. W przeciwieństwie do portalu z niebieskim logo, możesz tam umieszczać treści po kilka razy dziennie bez ryzyka dla zmniejszenia zasięgu poprzednich postów. Za jego pomocą w prosty sposób ocieplisz wizerunek firmy, pokazując ją od tej mniej oficjalnej strony. A jeżeli chcesz pójść o krok dalej i naprawdę się wyróżnić…

YouTube

Załóż swojemu przedsiębiorstwu kanał na YouTube! Nie trzeba wiele, aby móc stworzyć dobrej jakości filmik – jeżeli bardzo się postarasz i masz smykałkę do montażu, możesz to zrobić nawet przy pomocy własnego telefonu komórkowego. Najważniejsze są treści, które chcesz przekazać odbiorcom. Publikuj regularnie, a staniesz się prawdziwym autorytetem w swojej dziedzinie – filmy zaczynał żyć własnym życiem i krążyć po sieci – dla Ciebie to będzie doskonała reklama.

Katalog reklamowy

Jeżeli planujesz również działalność poza internetową, taką jak np. wyjazdy na targi branżowe, warto zainwestować w papierowe formy marketingu. Katalogi szyte będą doskonałą formą reklamy, w której możesz zawrzeć wszystkie najważniejsze informacje dotyczące swoich produktów bądź usług. Znajdź dobrych grafików, odpowiednią drukarnię i do dzieła! Wielka kariera stoi przed Toba otworem!