Broszurki rozdawane na ulicach lub różnorodnych eventach są często ignorowane przez odbiorców. Klienci wyrzucają ulotki do kosza, nie poświęcając czasu na zapoznanie się z umieszczonymi na druki informacjami. Warto wiedzieć, dlaczego konsumenci nie lubią broszurek.

Standardowa forma reklamy

Ulotka stanowią druki tworzone w celach propagandowych lub informacyjnych. Ich niewielka objętość umożliwia ich szybki i bezproblemowy kolportaż. Ulotki wykorzystywane w sektorze marketingu zaliczane są do standardowych form promocji. Zazwyczaj rozpowszechnia się proste kartki. Zdarza się jednak, że ulotki mają formę rozkładanych broszurek, nie przekraczających czterech stron. Wykonuje się je na powlekanym papierze kredowym lub offsetowym o niskiej gramaturze, której maksymalna wartość wynosi 170 gramów. Ulotka przekazuje najważniejsze informacje o firmie. Umieszcza się na niej również komunikaty, zapowiadające konkretne wydarzenie.

Utrapienie konsumentów

Złe konotacje przypisywane ulotkom spowodowane są ich zbyt dużą liczbą. Łatwość kolportażu przyczynia się bowiem do tego, że druki znaleźć można w skrzynce listowej, za wycieraczką samochodu, w restauracjach itd. Przyzwyczajenie konsumentów do ulotek sprawiło, iż przestali oni być zainteresowani komunikatem umieszczonym na broszurkach. Wiele osób uważa, że standardowe formy reklamy nie zawierają wartościowych informacji. Ulotki synchronizowane są z prostymi hasłami, promującymi dany produkt. Negatywne postrzeganie druków wynika również ze sposobu ich kolportażu. Ulotki, bowiem często rozpowszechniane są przez niezaangażowanych ludzi, zniechęconych swoją pracą. U ludzi, widzących takie praktyki, rodzi się podobna reakcja. Ulotki trafiają więc do kieszeni kurtki, by w ostateczności znaleźć się w śmietniku.

Chcąc zachęcić klientów do kupna produktu, warto stworzyć efektowny i wartościowy materiał promocyjny. Szczegółowe informacje na temat dostępnych rozwiązań dostępne są na stronie internetowej https://chroma.pl/pl/ulotki.