Zamknij

Specjalista ds. jakości/kontroler mechanik (nr 4461)

Nr oferty: StPr/22/4461Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kaszubska 25, 85-048 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - Przeprowadzanie kontroli jakościowej w trakcie trwania procesu produkcyjnego i po jego zakończeniu zgodnie z dokumentacją; - Odbiór zleceń produkcyjnych oraz produktów końcowych w zakresie zgodności z dokumentacją; - Wykonywanie badań wizualnych VT2 wyrobów (uprawnienia) - Odbiór powłok lakierniczych i pokryć galwanicznych; - Analiza reklamacji klientów, podejmowanie działań korygujących i doskonalących, zbieranie danych i prowadzenie reklamacji; - Zlecanie i nadzorowanie napraw wyrobów przychodzących z reklamacji; - Tworzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową; - Archiwizacja raportów i zapisów jakościowych. CO OFERUJEMY: - Zatrudnienie w ramach umowy o pracę; - Wynagrodzenie od 3800 zł brutto do uzgodnienia z Pracodawcą - Ciekawą, pełną wyzwań pracę; - Możliwość rozwoju zawodowego; - Niezbędne narzędzia do pracy na stanowisku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 28.11.2022
Wynagrodzenie brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Język:
    • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
      Uprawnienia:
      • umiejętność obsługi komputera
      • prawo jazdy kat.B
      • Obsługa przyrządów pomiarowych
      • czytanie rysunku technicznego
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: CZEGO OCZEKUJEMY: - Wykształcenie min. średnie; - Znajomość rysunku technicznego; - Umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno-pomiarowymi; - Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu podstawowym; - Przestrzeganie procedur jakościowych; - Znajomość narzędzi rozwiązywania problemów; - Znajomość narzędzi jakościowych; - Znajomość normy ISO; - Dobra znajomość obsługi komputera; - Samodzielność, aktywność i inwencja w pracy; - Umiejętność pracy w zespole; - Prawo jazdy kat. B; - Dyspozycyjność; - Mile widziane uprawnienia kontroli spoin wg normy EN ISO 3834-5.
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: "FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Kaszubska 25, 85-048 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu:
        Numer telefonu: 52 36 68 208
        E-mail: kadry@famor.pl
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej: kadry@famor.pl, tel. 52 36 68 208 Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrz
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
        Podstawowe zadania na stanowisku: - Przyjmowanie i wydawanie sprzętów i materiałów działu kwaterunkowego, kulturalno-oświatowego, sportowego, biurowego, techniki policyjnej, druków, materiałów opatrunkowych, techniki biurowej, środków czystości - Prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowej oraz ewidencji ilościowej asortymentu w magazynie - Układanie sprzętów i materiałów w sposób zapewniający właściwe przechowywanie i konserwację, wydawanie i wymianę przedmiotów składowanych w magazynie - Wykonywanie niezbędnych zabiegów konserwacyjnych i przestrzeganie rotowania zapasów magazynowych Urząd zapewnia zatrudnienie na podstawie stosunku pracy z wynagrodzeniem miesięcznym oraz wypłaca pracownikom dodatek za wieloletnią pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne dla pracowników jednostek sfery budżetowej i nagrody jubileuszowe (na podstawie: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek i ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej). Dodatkowo pracownikom urzędu przysługują świadczenia socjalne na zasadach określonych w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.
        StPr/22/4615
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2023
        wynagrodzenie od od 3 600 PLN

        Wykonywanie prac budowlanych i blacharsko dekarskich. Kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
        StPr/22/4616
        data rozpoczęcia pracy od 12.12.2022
        wynagrodzenie od od 4 500 PLN

        montaż wyrobów z tworzyw sztucznych
        StPr/22/4614
        data rozpoczęcia pracy od 08.12.2022
        wynagrodzenie od od 19,7 PLN

        obsługa profesjonalnych maszyn sprzątających, prace prowadzone przez pracodawcę na terenie całego kraju
        StPr/22/4621
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2023
        wynagrodzenie od od 22,8 PLN

        Elewacje, fasady Miejsce pracy: Bydgoszcz i okolice
        StPr/22/4620
        data rozpoczęcia pracy od 19.12.2023
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        Malowanie, szpachlowanie Miejsce pracy: Bydgoszcz i okolice
        StPr/22/4619
        data rozpoczęcia pracy od 06.12.2022
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        OBOWIĄZKI: - nadzorowanie procesu malowania proszkowego oraz pokryć galwanicznych zgodnie z normami; - odpowiedzialność za realizację zleceń produkcyjnych; - nadzór nad podległymi pracownikami - kontrola stanów magazynowych i zamówienia - nadzór procesu śrutowania i przetwórstwa tworzyw sztucznych OFERUJEMY: Praca na jedną zamianę Wynagrodzenie od 4500 zł brutto do uzgodnienia z Pracodawcą Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
        StPr/22/4618
        data rozpoczęcia pracy od 19.12.2022
        wynagrodzenie od od 4 500 PLN

        Osoba na tym stanowisku: - dekretuje i numeruje źródłowe dowody księgowe w zakresie wydatków budżetowych zgodnie z przyjętym planem kont dla Urzędu oraz księguje w systemie BUDŻET zatwierdzone dowody księgowe według klasyfikacji budżetowej w celu prawidłowej ewidencji wydatków - kontroluje wyciągi bankowe i ciągłość sald oraz uzgadnia polecenia przelewów z właściwymi dowodami finansowymi w zakresie wyciągu bankowego w celu prawidłowej ewidencji wydatków - analizuje i uzgadnia wykonanie wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitoruje wykonanie Planu finansowego w celu właściwego ujęcia w księgach rachunkowych wszystkich zdarzeń gospodarczych w danym okresie sprawozdawczym i niedopuszczenie do wydatkowania środków finansowych powyżej Planu - sporządza miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne sprawozdania budżetowe, sprawozdania finansowe oraz sprawozdania statystyczne z wykonania wydatków w celu wywiązania się z przepisów w zakresie sprawozdawczości - prowadzi bieżącą kontrolę planu finansowego z wykonaniem budżetu we wszystkich działach, rozdziałach i paragrafach w celu zabezpieczenia środków finansowych w Planie Finansowym i niedopuszczenia do jego przekroczenia - na bieżąco kontroluje oraz analizuje i uzgadnia zaliczki pobrane przez pracowników Urzędu - uzgadnia na koniec każdego miesiąca zapisy na kontach rozrachunkowych z kontami kosztów dotyczących wydatków budżetowych w zakresie kont bilansowych i pozabilansowych w celu prawidłowej ewidencji zdarzeń losowych w księgach rachunkowych - kontroluje prawidłowość księgowań na kontach analitycznych oraz prawidłowość powiązań między kontami, a także analizuje i kontroluje prowadzoną ewidencję pozabilansową w celu prawidłowej realizacji polityki finansowej Urzędu Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; presja czasu i terminowość zadań; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
        StPr/22/4617
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2023
        wynagrodzenie od od 3 962,32 PLN

        obsługa wózka widłowego, wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych, przemieszczanie i przekazywanie towarów, pobieranie i sprawdzanie ilościowe towarów, prowadzenie dokumentacji przewozowej.
        StPr/22/4623
        data rozpoczęcia pracy od 27.12.2022
        wynagrodzenie od od 19,7 PLN

        księgowanie faktur dostawców klienta, przygotowywanie dokumentów do płatności, wykonywanie czynności przy zamknięciu miesiąca, odpowiadanie na zapytania klienta i dostawców
        StPr/22/4625
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2023
        wynagrodzenie od od 6 500 PLN