Zamknij

asystent specjalisty do spraw rekrutacji

Nr oferty: StPr/21/2132Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Opis zadań: - redagowanie ogłoszeń; - selekcja aplikacji kandydatów; - prowadzenia procesu rekrutacji; - tworzenie profili osobowych; - budowanie i uzupełnianie baz danych. Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 21.06.2021
Stypendium brutto: 1 440 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: obsługa urządzeń biurowych i komputera, praca w zespole, komunikatywność; znajomość j. niemieckiego A2/A1.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: kontakt przez PUP
    Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
    Adres: Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
    Osoba do kontaktu: Alicja Matuszewska
    Numer telefonu: 000000000000000
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Oferta w ramach stażu. Skierowane mogą zostać osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy, spełniające wymogi ogłoszonego konkursu. Kontakt osobisty z własnym doradcą klienta celem weryfikacji kandydatów przed skierowanie
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Kierowca samochodu dostawczego kat. B Kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
    StPr/21/3135
    data rozpoczęcia pracy od 04.08.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ: - planowanie i zarządzanie projektem oraz zespołem w dziale technicznym; - kontrolowanie budżetu, jakości i terminów realizowanego projektu; - opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej; - analiza plików, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych; - komputerowa obróbka grafik l tekstów w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego; OFERUJEMY: - stabilność zatrudnienia (umowę o pracę) - pracę zdalną - prywatną opiekę medyczną - interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie - możliwości rozwoju i stałe podnoszenie kwalifikacji (system awansów poziomych i pionowych) - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych trenerów - aktywny udział w projektach międzynarodowych - kartę Multisport
    StPr/21/3134
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2021
    wynagrodzenie od od 3 083 PLN

    RWS Holdings plc jest wiodącym na świecie dostawcą zaawansowanych technologicznie usług językowych związanych z zarządzaniem treścią i własnością intelektualną. Pomagamy naszym klientom w nawiązywaniu kontaktów i realizacji nowych projektów na całym świecie poprzez przekazywanie kluczowych treści biznesowych w skali globalnej oraz umożliwienie ochrony i realizacji ich innowacji. Nasza wizja opiera się na pomocy organizacjom w efektywnej interakcji z osobami na całym świecie poprzez rozwiązywanie problemów związanych z językiem, treścią i dostępem do rynku dzięki dogłębnej wiedzy i inteligentnej technologii. Do naszych klientów należy 90 ze 100 największych marek na świecie, 10 największych firm farmaceutycznych i 18 z 20 największych firm patentowych na świecie. Nasza baza klientów obejmuje Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Północną i Południową w sektorach: technologicznym, farmaceutycznym, medycznym, prawnym, chemicznym, motoryzacyjnym, rządowym i telekomunikacyjnym, które obsługujemy z biur na pięciu kontynentach. Założona w 1958 roku firma RWS ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i jest notowana na AIM, rynku regulowanym Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych (RWS.L). Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.rws.com GŁÓWNY CEL PRACY: Zarządzanie wszystkimi przydzielonymi zadaniami w najbardziej efektywny sposób, aby zapewnić utrzymanie klienta, satysfakcję i ostatecznie powtarzalny wzrost przychodów. Rola ta polega na pomocy w rutynowych zadaniach związanych z jakością projektów wewnętrznych. Celem jest stworzenie wolnych od błędów, walidowanych językowo zadań oraz zapewnieniu, że wewnętrzni współpracownicy są w pełni informowani o postępach ich projektów. OPIS STANOWISKA: - praca z systemem zarządzania jakości firmy (QMS) - korekta, redagowanie i kontrola jakości zadań projektowych w ustalonych ramach czasowych - utrzymanie skutecznej komunikacji werbalnej/pisemnej pomiędzy zespołem - informowanie na bieżąco działów produkcyjnych o postępach w realizacji tłumaczeń - podejmowanie działań zaradczych i szukanie możliwości poprawy procesów pracy, metodologii i przyczynianie się do realizacji inicjatyw projektowych - wykonywanie innych powiązanych obowiązków, zgodnie z przydzielonymi zadaniami, w celu zapewnienia skutecznego i efektywnego funkcjonowania działu lub innych celów i zadań firmy OFERUJEMY: - stabilność zatrudnienia (umowę o pracę) - pracę zdalną - prywatną opiekę medyczną - interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie - możliwości rozwoju i stałe podnoszenie kwalifikacji (system awansów poziomych i pionowych) - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych trenerów - aktywny udział w projektach międzynarodowych - kartę Multisport
    StPr/21/3133
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2021
    wynagrodzenie od od 3 083 PLN

    ROZMIESZCZENIE TOWARÓW W MAGAZYNIE, PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU. OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH
    StPr/21/3139
    data rozpoczęcia pracy od 16.08.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    obsługa frezarek ogólnego przeznaczenia, dobór parametrów skrawania, ustawianie frezarek, ustawianie kolejnośći zabiegów przy wykonywaniu operacji wielozabiegowych, użytkowanie sprawdzianów oraz nzrzędzi i przyrządów pomiarowych, kontrola przebiegu obróbki
    StPr/21/3142
    data rozpoczęcia pracy od 10.08.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    - obsługa gości hotelowych, - Nadzór nad estetyką i czystością - Dbałość o właściwe użytkowanie urządzeń dni pracy: pon.-pt.
    StPr/21/3128
    data rozpoczęcia pracy od 30.07.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    sporządzanie różnego rodzaju potraw, produkcja wyrobów i produktów kulinarnych
    StPr/21/3132
    data rozpoczęcia pracy od 10.08.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks) odbieranie połączeń telefonicznych bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie gości komunikacja ze wszystkimi działami firmy obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura
    StPr/21/3136
    data rozpoczęcia pracy od 23.08.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów innowacyjnego produktu IT na rynku, Wykonywanie pełnego cyklu pracy: od generowania leadów do płatności, Przygotowanie i zademonstrowanie platformy Kadry CRM dla nowych i potencjalnych klientów, Zawieranie umów, Realizowanie kwartalnego i rocznego planu sprzedaży produktu SaaS CRM Kadry
    StPr/21/3137
    data rozpoczęcia pracy od 09.08.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    RWS Holdings plc jest wiodącym na świecie dostawcą zaawansowanych technologicznie usług językowych związanych z zarządzaniem treścią i własnością intelektualną. Pomagamy naszym klientom w nawiązywaniu kontaktów i realizacji nowych projektów na całym świecie poprzez przekazywanie kluczowych treści biznesowych w skali globalnej oraz umożliwienie ochrony i realizacji ich innowacji. Nasza wizja opiera się na pomocy organizacjom w efektywnej interakcji z osobami na całym świecie poprzez rozwiązywanie problemów związanych z językiem, treścią i dostępem do rynku dzięki dogłębnej wiedzy i inteligentnej technologii. Do naszych klientów należy 90 ze 100 największych marek na świecie, 10 największych firm farmaceutycznych i 18 z 20 największych firm patentowych na świecie. Nasza baza klientów obejmuje Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Północną i Południową w sektorach: technologicznym, farmaceutycznym, medycznym, prawnym, chemicznym, motoryzacyjnym, rządowym i telekomunikacyjnym, które obsługujemy z biur na pięciu kontynentach. Założona w 1958 roku firma RWS ma siedzibę w Wielkiej Brytanii i jest notowana na AIM, rynku regulowanym Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych (RWS.L). Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.rws.com GŁÓWNY CEL PRACY: Zarządzanie wszystkimi przydzielonymi zadaniami w jak najbardziej efektywny sposób w celu zapewnienia utrzymania klientów, satysfakcji i wzrostu przychodów. Poprzez skuteczną komunikację pisemną i werbalną, zapewnić, aby praca przetwarzana przez lingwistów była dostarczana w sposób terminowy, zgodnie z oczekiwaniami klienta. OPIS STANOWISKA: - praca z systemem zarządzania jakości firmy (QMS) - weryfikacja, czy zlecenia projektów klientów są składane, przetwarzane przez tłumaczy i otrzymywane od nich z powrotem w sposób terminowy, dokładny i opłacalny, aby umożliwić terminowe dostarczenie tłumaczenia do klienta - przy przydzielaniu projektów branie pod uwagę kosztów, możliwości i sposobu dostawy między dostawcami przy jednoczesnym zachowaniu jakości i terminowości - utrzymywanie, monitorowanie przydzielonej pracy oraz skutecznej komunikacji werbalnej/pisemnej z członkami zespołu wewnętrznego - aktualizowanie systemów produkcyjnych w zakresie postępu tłumaczeń - szukanie możliwości poprawy procesów pracy, metodologii i przyczynia się do realizacji inicjatyw funkcjonalnych - wykonywanie innych powiązanych obowiązków, zgodnie z przydzielonymi zadaniami, w celu zapewnienia skutecznego i efektywnego funkcjonowania działu lub innych celów i zadań firmy OFERUJEMY: - stabilność zatrudnienia (umowę o pracę) - pracę zdalną - prywatną opiekę medyczną - interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie - możliwości rozwoju i stałe podnoszenie kwalifikacji (system awansów poziomych i pionowych) - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych trenerów - aktywny udział w projektach międzynarodowych - kartę Multisport
    StPr/21/3131
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2021
    wynagrodzenie od od 3 083 PLN