Zamknij
REKLAMA
przyjmowanie zwrotów, rozkładanie zwrotów w magazynie, sprawdzanie poprawności dokumentacji, przestrzeganie zasad BHP.
StPr/21/4777
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

nadzór nad wyznaczonym wycinkiem produkcji, zapewnienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach, kontrola jakościowa i ilościowa na stanowiskach, odpowiedzialność za powierzonych pracowników, porozumiewanie się z pracownikami cudzoziemskimi.
StPr/21/4778
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

- usługi związane z kosmetyką; - stylizacja paznokci - manicure, pedicure; - zabiegi z zakresu pielęgnacji twarzy; - henna brwi i rzęsy. Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole.
StPr/21/4779
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
wynagrodzenie od 1 489 PLN

wykonywanie instalacji sanitarnych podłączenia i uruchomienia urządzeń do produkcji ciepłej wody i ciepła montaż pomp ciepła montaż klimatyzacji
StPr/21/4780
data rozpoczęcia pracy od 26.10.2021
wynagrodzenie od od 2 800 PLN

analiza rynku motoryzacyjnego, marketing, monitorowanie działań konkurencji, obsługa klientów i zdobywanie nowych, prowadzenie rozmow handlowych, promowanie firmy i produktów, negocjacje handlowe, raportowanie przebiegu pracy,
StPr/21/4781
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2021
wynagrodzenie od od 18,3 PLN

przyjmowanie, wydawanie, kompletowanie, układanie towaru; praca ze skanerem i komputerem, transport towarów; uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym; prowadzenie inwentaryzacji;
StPr/21/4783
data rozpoczęcia pracy od 10.12.2021
wynagrodzenie od od 3 200 PLN

rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; praca na dwie zmiany
StPr/21/4785
data rozpoczęcia pracy od 16.11.2021
wynagrodzenie od od 18,3 PLN

sprzątanie klatek schodowych oraz terenu zewnętrznego w dwóch lokalizacjach (Kapuściska i Szwederowo) w poniedziałki, środy i piątki (około 2 godzin dziennie) praca w wymiarze około 35 godzin miesięcznie godziny rozpoczęcia pracy: 6:00 - 9:00 (do uzgodnienia) forma zatrudnienia: umowa zlecenie (dla osób niepełnosprawnych możliwość umowy o pracę) kwota wynagrodzenia: 700 zł/35 godzin
StPr/21/4786
data rozpoczęcia pracy od 27.10.2021
wynagrodzenie od od 700 PLN

Główne obowiązki: - prowadzenie całokształtu spraw finansowych związanych z realizacją zapisów orzeczeń sądowych wraz ze szczegółową ewidencją tych spraw - opracowywanie projektu budżetu Wojewody, planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków w układzie tradycyjnym i zadaniowym w ramach przypisanych działów klasyfikacji budżetowej - przygotowywanie wniosków do Ministerstwa Finansów o zwiększenie budżetu Wojewody z rezerw celowych i rezerwy ogólnej oraz wniosków dotyczących przeniesień między wydatkami bieżącymi i inwestycyjnymi - prowadzenie ewidencji decyzji finansowych Ministra Finansów - prowadzenie ewidencji zmian w planach dotacji jednostek samorządu terytorialnego w przypisanych działach klasyfikacji budżetowej - zawiadamianie kierowników jednostek budżetowych, wydziałów Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz jednostek samorządu terytorialnego o decyzjach Ministra Finansów - sprawdzanie sprawozdań w zakresie planów dochodów i wydatków dla potrzeb sprawozdawczości w celu wykluczenia błędów w planie, oraz wniosków i decyzji wewnętrznych kierowników jednostek budżetowych dotyczących zmian planów finansowych w przypisanych działach - prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą Funduszy w przypisanym zakresie Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
StPr/21/4784
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
wynagrodzenie od od 2 800 PLN

- data rozpoczęcia pracy do uzgodnienia z pracodawcą
StPr/21/4782
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
wynagrodzenie od od 3 010 PLN