Zamknij
REKLAMA

rekruter (nr 4524)

Nr oferty: StPr/21/4524Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Grunwaldzka 2/15, 85-239 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: pozyskiwanie pracowników, wyszukiwanie ofert, obsługa komputera, stron internetowych
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 25.10.2021
Wynagrodzenie brutto: od 18,3 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: 3 miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość jęz. angielskiego, jęz. niemieckiego, znajomość branży, komunikatywność, kreatywność
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: SEMA GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 729 316 431
      E-mail: mddbiuro@gmail.com
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: kontakt tel. w godz. 9.00-17.00: 729 316 431 e-mail: mddbiuro@gmail.com
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9.00-17.00
      przyjmowanie zwrotów, rozkładanie zwrotów w magazynie, sprawdzanie poprawności dokumentacji, przestrzeganie zasad BHP.
      StPr/21/4777
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
      wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

      nadzór nad wyznaczonym wycinkiem produkcji, zapewnienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach, kontrola jakościowa i ilościowa na stanowiskach, odpowiedzialność za powierzonych pracowników, porozumiewanie się z pracownikami cudzoziemskimi.
      StPr/21/4778
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
      wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

      - usługi związane z kosmetyką; - stylizacja paznokci - manicure, pedicure; - zabiegi z zakresu pielęgnacji twarzy; - henna brwi i rzęsy. Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole.
      StPr/21/4779
      data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
      wynagrodzenie od 1 489 PLN

      wykonywanie instalacji sanitarnych podłączenia i uruchomienia urządzeń do produkcji ciepłej wody i ciepła montaż pomp ciepła montaż klimatyzacji
      StPr/21/4780
      data rozpoczęcia pracy od 26.10.2021
      wynagrodzenie od od 2 800 PLN

      analiza rynku motoryzacyjnego, marketing, monitorowanie działań konkurencji, obsługa klientów i zdobywanie nowych, prowadzenie rozmow handlowych, promowanie firmy i produktów, negocjacje handlowe, raportowanie przebiegu pracy,
      StPr/21/4781
      data rozpoczęcia pracy od 02.11.2021
      wynagrodzenie od od 18,3 PLN

      przyjmowanie, wydawanie, kompletowanie, układanie towaru; praca ze skanerem i komputerem, transport towarów; uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym; prowadzenie inwentaryzacji;
      StPr/21/4783
      data rozpoczęcia pracy od 10.12.2021
      wynagrodzenie od od 3 200 PLN

      rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; praca na dwie zmiany
      StPr/21/4785
      data rozpoczęcia pracy od 16.11.2021
      wynagrodzenie od od 18,3 PLN

      sprzątanie klatek schodowych oraz terenu zewnętrznego w dwóch lokalizacjach (Kapuściska i Szwederowo) w poniedziałki, środy i piątki (około 2 godzin dziennie) praca w wymiarze około 35 godzin miesięcznie godziny rozpoczęcia pracy: 6:00 - 9:00 (do uzgodnienia) forma zatrudnienia: umowa zlecenie (dla osób niepełnosprawnych możliwość umowy o pracę) kwota wynagrodzenia: 700 zł/35 godzin
      StPr/21/4786
      data rozpoczęcia pracy od 27.10.2021
      wynagrodzenie od od 700 PLN

      Główne obowiązki: - prowadzenie całokształtu spraw finansowych związanych z realizacją zapisów orzeczeń sądowych wraz ze szczegółową ewidencją tych spraw - opracowywanie projektu budżetu Wojewody, planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków w układzie tradycyjnym i zadaniowym w ramach przypisanych działów klasyfikacji budżetowej - przygotowywanie wniosków do Ministerstwa Finansów o zwiększenie budżetu Wojewody z rezerw celowych i rezerwy ogólnej oraz wniosków dotyczących przeniesień między wydatkami bieżącymi i inwestycyjnymi - prowadzenie ewidencji decyzji finansowych Ministra Finansów - prowadzenie ewidencji zmian w planach dotacji jednostek samorządu terytorialnego w przypisanych działach klasyfikacji budżetowej - zawiadamianie kierowników jednostek budżetowych, wydziałów Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz jednostek samorządu terytorialnego o decyzjach Ministra Finansów - sprawdzanie sprawozdań w zakresie planów dochodów i wydatków dla potrzeb sprawozdawczości w celu wykluczenia błędów w planie, oraz wniosków i decyzji wewnętrznych kierowników jednostek budżetowych dotyczących zmian planów finansowych w przypisanych działach - prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą Funduszy w przypisanym zakresie Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
      StPr/21/4784
      data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
      wynagrodzenie od od 2 800 PLN

      - data rozpoczęcia pracy do uzgodnienia z pracodawcą
      StPr/21/4782
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
      wynagrodzenie od od 3 010 PLN