Zamknij
REKLAMA

Pracownik introligatorni (nr 4565)

Nr oferty: StPr/21/4565Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Stanisława Jana Rolbieskiego 9, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: - odbieranie ze sklejarki gotowych sklejonych pudełek - sortowanie, liczenie, pakowanie w paczek Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni w oparciu o umowę o pracę, docelowo umowę na czas nieokreślony - atrakcyjne i stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie zawsze na czas - komfortowe warunki pracy, nowoczesna hala produkcyjna - parking rowerowy i samochodowy dla pracowników - praca w systemie 2 zmianowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.10.2021
Wynagrodzenie brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • brak lub niepełne podstawowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Stanisława Jana Rolbieskiego 9, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kuj
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu:
    E-mail: kadry@colorprint.pl
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: e-mail: kadry@colorprint.pl
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: e-mail
    przyjmowanie zwrotów, rozkładanie zwrotów w magazynie, sprawdzanie poprawności dokumentacji, przestrzeganie zasad BHP.
    StPr/21/4777
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

    nadzór nad wyznaczonym wycinkiem produkcji, zapewnienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach, kontrola jakościowa i ilościowa na stanowiskach, odpowiedzialność za powierzonych pracowników, porozumiewanie się z pracownikami cudzoziemskimi.
    StPr/21/4778
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 do 3 500 PLN

    - usługi związane z kosmetyką; - stylizacja paznokci - manicure, pedicure; - zabiegi z zakresu pielęgnacji twarzy; - henna brwi i rzęsy. Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Okole.
    StPr/21/4779
    data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
    wynagrodzenie od 1 489 PLN

    wykonywanie instalacji sanitarnych podłączenia i uruchomienia urządzeń do produkcji ciepłej wody i ciepła montaż pomp ciepła montaż klimatyzacji
    StPr/21/4780
    data rozpoczęcia pracy od 26.10.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    analiza rynku motoryzacyjnego, marketing, monitorowanie działań konkurencji, obsługa klientów i zdobywanie nowych, prowadzenie rozmow handlowych, promowanie firmy i produktów, negocjacje handlowe, raportowanie przebiegu pracy,
    StPr/21/4781
    data rozpoczęcia pracy od 02.11.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    przyjmowanie, wydawanie, kompletowanie, układanie towaru; praca ze skanerem i komputerem, transport towarów; uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym; prowadzenie inwentaryzacji;
    StPr/21/4783
    data rozpoczęcia pracy od 10.12.2021
    wynagrodzenie od od 3 200 PLN

    rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; praca na dwie zmiany
    StPr/21/4785
    data rozpoczęcia pracy od 16.11.2021
    wynagrodzenie od od 18,3 PLN

    sprzątanie klatek schodowych oraz terenu zewnętrznego w dwóch lokalizacjach (Kapuściska i Szwederowo) w poniedziałki, środy i piątki (około 2 godzin dziennie) praca w wymiarze około 35 godzin miesięcznie godziny rozpoczęcia pracy: 6:00 - 9:00 (do uzgodnienia) forma zatrudnienia: umowa zlecenie (dla osób niepełnosprawnych możliwość umowy o pracę) kwota wynagrodzenia: 700 zł/35 godzin
    StPr/21/4786
    data rozpoczęcia pracy od 27.10.2021
    wynagrodzenie od od 700 PLN

    Główne obowiązki: - prowadzenie całokształtu spraw finansowych związanych z realizacją zapisów orzeczeń sądowych wraz ze szczegółową ewidencją tych spraw - opracowywanie projektu budżetu Wojewody, planu finansowego w zakresie dochodów i wydatków w układzie tradycyjnym i zadaniowym w ramach przypisanych działów klasyfikacji budżetowej - przygotowywanie wniosków do Ministerstwa Finansów o zwiększenie budżetu Wojewody z rezerw celowych i rezerwy ogólnej oraz wniosków dotyczących przeniesień między wydatkami bieżącymi i inwestycyjnymi - prowadzenie ewidencji decyzji finansowych Ministra Finansów - prowadzenie ewidencji zmian w planach dotacji jednostek samorządu terytorialnego w przypisanych działach klasyfikacji budżetowej - zawiadamianie kierowników jednostek budżetowych, wydziałów Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz jednostek samorządu terytorialnego o decyzjach Ministra Finansów - sprawdzanie sprawozdań w zakresie planów dochodów i wydatków dla potrzeb sprawozdawczości w celu wykluczenia błędów w planie, oraz wniosków i decyzji wewnętrznych kierowników jednostek budżetowych dotyczących zmian planów finansowych w przypisanych działach - prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą Funduszy w przypisanym zakresie Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
    StPr/21/4784
    data rozpoczęcia pracy od 15.11.2021
    wynagrodzenie od od 2 800 PLN

    - data rozpoczęcia pracy do uzgodnienia z pracodawcą
    StPr/21/4782
    data rozpoczęcia pracy od 01.12.2021
    wynagrodzenie od od 3 010 PLN