Zamknij

Praca w JYSK w Centrum Obsługi Klienta. Jakie obowiązki i wymagania - opinie?

15:11, 17.06.2019 | Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Rynek pracy nieustannie się zmienia, co podyktowane jest nie tylko nowelizacją obowiązującego prawa, ale też ewoluującymi oczekiwaniami kandydatów i tych, którzy znaleźli już zatrudnienie. Jednocześnie zmianie ulegają także wymagania pracodawców, którzy muszą dostosowywać liczne aspekty działania firmy do potrzeb jej klientów.

Jednym ze sposobów dostarczania możliwie najlepszych usług i produktów może być stworzenie specjalistycznych działów wewnętrznych. Taki sposób strukturyzacji pozwala zapanować nad organizacyjnym chaosem, co przekłada się na lepsze doświadczenia związane z marką – i z perspektywy konsumentów, i z punktu widzenia pracowników.

Niezwykle istotnym działem w każdej firmie jest dział odpowiedzialny za kontakt z klientem. Kompetencje osób w nim zatrudnionych mają ogromny wpływ na całościowe wrażenie związane z korzystaniem z oferty przedsiębiorstwa. Dzisiaj przyjrzymy się temu, jakie obowiązki czekają na pracowników Centrum Obsługi Klienta w JYSK oraz jakie wymagania muszą spełniać kandydaci, by móc otrzymać propozycję pracy.

Praca w JYSK – przepis na sukces

JYSK to duńska marka, która jest liderem europejskiego rynku dekoracji i wyposażenia wnętrz. Koncern od 1979 roku nieprzerwanie się rozrasta, dostarczając wakatów nie tylko w Polsce, ale też w pozostałych rejonach Starego Kontynentu, czy nawet na terenie Azji.

Skandynawskie korzenie firmy podpowiadają, że JYSK gwarantuje współczesne, a więc z całą pewnością i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Pracodawca dba o swych pracowników na wiele różnych sposobów, proponując im między innymi: świetną atmosferę pracy, fantastyczne możliwości rozwoju zawodowego czy bogaty pakiet socjalny.

Centrum Obsługi Klienta JYSK niejedno ma imię

Rozważając przystąpienie do procesu rekrutacyjnego w Centrum Obsługi Klienta JYSK, należy zdawać sobie sprawę z tego, że w dziale przewidziano nie jedno, lecz kilka różnych stanowisk:

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta,
  • Support Działu Obsługi Klienta,
  • Team Leader,
  • Manager Zespołu Obsługi Klienta.

Wszystkie posady różnią się pomiędzy sobą zakresem obowiązków, a więc i wymaganiami, które muszą spełniać kandydaci, by móc starać się o zatrudnienie.

Praca w Centrum Obsługi Klienta JYSK – jakie wymagania?

Podstawowe stanowisko dla kandydatów do pracy w Centrum, czyli Pracownik Działu Obsługi Klienta, będzie wiązało się z najmniejszymi wymaganiami. W tym przypadku największe znaczenie będą miały umiejętności miękkie, a więc takie cechy jak: uprzejmość, charyzma, gotowość do pracy w zespole, elastyczność, pracowitość czy odporność na stres. Pracodawca przykuwa także sporą uwagę do ambicji i chęci rozwoju, proponując możliwość awansowania na wyższe stanowisko.

Objęcie posady Team Leadera zmienia nieco zakres obowiązków pracownika, dlatego w tym przypadku warto jest dodatkowo wyróżniać się takimi cechami charakteru, jak: odpowiedzialność, wielozadaniowość czy umiejętność motywowania innych do działania. Z czasem pojawia się sposobność wspięcia się jeszcze wyżej po drabinie kariery w tym Dziale JYSK, co wiąże się z otrzymaniem promocji na Managera Zespołu Obsługi Klienta.

Aby móc objąć nową rolę, niezbędne będzie wykazanie się: odpowiedzialnością, gotowością do osiągania konkretnych wyników, umiejętnością rozwiązywania konfliktów, decyzyjnością, zdolnościami przywódczymi i organizacyjnymi. W tym przypadku konieczne będzie także posiadanie stosownego doświadczenia.

Obowiązki pracownika Centrum Obsługi Klienta JYSK

Naturalną konsekwencją różnych wymagań stawianych osobom na poszczególnych stanowiskach jest to, że odmienność dostrzegalna jest także w zakresie obowiązków.

Najważniejszym zadaniem Pracownika Działu Obsługi Klienta jest dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów. Osoby obejmujące tę posadę będą musiały wejść w role pewnego rodzaju pośredników pomiędzy sklepami, klientami i przewoźnikami. Praca na tym stanowisku będzie także szansą na udział w ulepszaniu wszelkich procesów zachodzących każdego dnia w JYSK.

Największe wyzwania czekają na Managera Zespołu Obsługi Klienta, który musi zadbać nie tylko o dopięcie każdego procesu na ostatni guzik, ale też o rozwijanie sprawniejszych i efektywniejszych sposobów obsługi konsumentów. Osoba pracująca na tym stanowisku ma możliwość podejmowania ostatecznych decyzji, zajmuje się organizacją i przydzielaniem zadań, a także sprawuje pieczę nad rozwojem całego zespołu.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%