Zamknij

dgMarketing dla nowej firmy – w jakie formy warto zainwestować

13:37, 18.06.2020 | materiały partnera

Chcesz wypromować nowo założoną firmę? Szukasz skutecznych sposobów na dotarcie do klientów ze swoją ofertą i bycie zapamiętanym? Sprawdź, które formy marketingu okażą się szczególnie pomocne w przypadku nowej firmy, pragnącej budzić zainteresowanie i zaznaczyć swoją obecność na rynku.

Własna strona internetowa

Posiadanie firmowej strony internetowej to obecnie konieczność. Współcześnie odbiorcy szukają informacji o markach, produktach i usługach przede wszystkim w sieci. Warto zatem stworzyć własną stronę internetową i dać dotrzeć do siebie potencjalnym klientom. To ważny krok z punktu widzenia marketingu, sprzedaży i budowania wizerunku. Strona internetowa jest wizytówką firmy, pozwalającą wywrzeć dobre pierwsze wrażenie i w atrakcyjnej formie zaprezentować wszystkie najważniejsze informacje o działalności i ofercie. Ułatwia klientom poznanie danej marki i nawiązanie z nią kontaktu.

Każda firma wkraczająca na rynek powinna zainwestować w profesjonalną, przyjemną wizualnie stronę www, jasno i szybko przekazującą kluczowe informacje. Z czasem prostą witrynę warto wzbogacić zakładką z firmowym blogiem, sekcją pytań i odpowiedzi, galeriami filmów oraz innymi treściami podnoszącymi wartość strony w oczach klienta.

Animacje reklamowe

Animacje reklamowe, choć ich popularność rośnie, nadal nie są tak często widywane przez odbiorców, jak klasyczne reklamy z aktorami. Widzowie traktują je jak miłą odmianę po obejrzeniu niezliczonych standardowych klipów, do których już zdążyli się przyzwyczaić. Animacje reklamowe wydają się czymś świeżym i budzą zaciekawienie. Dzięki temu mogą skutecznie przyciągać uwagę odbiorców, co jest bardzo ważne w przypadku nowej firmy pragnącej zainteresować klientów i ich do siebie przekonać.

Produkcja animacji reklamowych daje szansę na zrealizowanie wielu – często niecodziennych – pomysłów. Stworzony klip może pokazywać rzeczy, których nie udałoby się przedstawić w zwykłym filmie promocyjnym, np. zabierać widzów do fantastycznego świata przeczącego prawom fizyki. Siła animacji reklamowych tkwi w tym, że w prosty sposób wyjaśniają skomplikowane kwestie czy procesy, dają dużą swobodę twórczą i zapadają w pamięć. Animowane filmy promocyjne często mają sympatycznych bohaterów lubianych szczególnie przez dzieci, dlatego mogą trafiać do jeszcze szerszego grona odbiorców. Takie reklamy nadają się do udostępniania na stronach internetowych i w mediach społecznościowych, emitowania w telewizji, kinie, a nawet na billboardach i ekranach w biurach czy komunikacji miejskiej.

Jeżeli chcesz sprawdzić, jak przebiega profesjonalna produkcja animacji reklamowych, więcej informacji znajdziesz na stronie https://flipside.pl/animacje-reklamowe/. Możesz sprawdzić ofertę agencji i nawiązać z nią współpracę, by dzięki angażującym animacjom łatwiej docierać do nowych klientów.

Marketing na Facebooku

Działania marketingowe warto prowadzić na różnych portalach społecznościowych, ale pierwszym krokiem powinno być utworzenie strony swojej firmy na Facebooku, dlatego że jest on najpopularniejszy wśród social mediów w Polsce. Bezpłatny profil daje nowo otworzonemu biznesowi szansę na zaprezentowanie swojej oferty i bezpośrednie komunikowanie się z klientami. Firmową stronę na Facebooku mogą wzbogacać informacje o promocjach, zdjęcia, video recenzje, animacje reklamowe, poradniki i wiele innych treści, które wzbudzą zaangażowanie i pomogą stworzyć społeczność wokół marki. Z prostym i przyciągającym wzrok przekazem uda się trafić do wielu nowych odbiorców. Facebook pozwala też na korzystanie z płatnych reklam, które wspierają darmowe działania i zwiększają zasięgi publikowanych treści. Zdecydowanie warto wykorzystać pomocne rozwiązania oferowane przez portal, by jeszcze skuteczniej promować markę.

O tym, że każda nowo założona firma potrzebuje promocji, nie trzeba już chyba nikogo przekonywać. Warto jednak mieć świadomość, że skuteczne działania pomagające przyciągać klientów nie muszą być bardzo kosztowne. Małe firmy dopiero wkraczające na rynek nie dysponują wielkim budżetem, powinny zatem wybierać rozwiązania niewymagające dużych nakładów finansowych, a dające świetne rezultaty: utworzenie strony internetowej, produkcję animacji reklamowych oraz prowadzenie profilu na Facebooku. Dzięki nim uda się wypromować własny biznes bez konieczności inwestowania wielkich kwot na starcie działalności.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop