Zamknij
REKLAMA

Profesjonalne meble biurowe – doradza ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach

00:00, 02.07.2020 | Materiał partnera
Skomentuj

Idealne biuro to takie, które prezentuje się okazale, a jednocześnie jest przyjazne dla pracowników i osób odwiedzających. W takim miejscu czas płynie szybko, a praca jest bardzo efektywna. O tym jak stworzyć idealną przestrzeń biurową opowiada nam ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach.

Efektowne i praktyczne meble biurowe z marką Pedrali

Komfortowe biuro to nie tylko biurka i krzesła, choć te są niewątpliwie bardzo ważne. W ofercie marki Pedrali znajdziemy wiele sprzętów do biura, które zwiększą komfort jego użytkowania. Współcześnie rzadko kiedy pracujemy tylko w godzinach porannych. Co więcej zimą bardzo wcześnie robi się ciemno. Stanowisko pracy biurowej musi być natomiast dobrze oświetlone. Potrzebne nam będzie funkcjonalne oświetlenie górne, a także lampki na biurko. Firma Pedrali dysponuje szeroką ofertą akcesoriów oświetleniowych. Wybór jest na tyle duży, że z pewnością znajdziemy produkty odpowiednie do biur urządzonych w stylu klasycznym, jak i nowoczesnym.

W portfolio firmy znajdują się także stylowe i praktyczne wieszaki na ubrania, rozkładane stoły, sofy modułowe, czy ciekawie zaprojektowane pufy. Meble Pedrali charakteryzują się solidną budową, a także niepowtarzalną stylistyką. Jeżeli zależy nam na stworzeniu efektownego, a jednocześnie unikalnego biura – zdecydowanie warto zapoznać się z portfolio tej firmy.

Szeroki wybór oświetlenia od Lira Lighting

Osoby szukające profesjonalnego, a jednocześnie efektownego oświetlenia biurowego z pewnością zainteresują się ofertą firmy Lira Lighting. Oświetlenie, które oferuje Lira Lighting jest stworzone specjalnie z myślą o przestrzeniach biurowych. Jest eleganckie, wydajne i solidnie wykonane.

Ergonomia w biurze – doradza ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach

Umeblowanie przestrzeni biurowej jest zdecydowanie trudniejsze niż urządzenie pomieszczeń domowych. Pracodawca musi liczyć się z odgórnie ustalonymi zasadami dotyczącymi ergonomii. Są one jak najbardziej pozytywne, gdyż ich celem jest ochrona zdrowia i zwiększenie efektywności pracowników. Jednocześnie wybór mebli, które będą spełniały wszystkie założenia dotyczące ergonomii może być czasochłonny.

Biurka i krzesła do biura muszą być odpowiedniej wielkości. Bardzo ważne jest, żeby były możliwie jak najbardziej uniwersalne. Z tego względu warto zwrócić uwagę na fakt, czy posiadają one regulowaną wysokość. Jeżeli zatrudniamy wielu pracowników, musimy liczyć się z faktem, że dla jednych meble biurowe będą za niskie, dla innych za wysokie. Idealną sytuacją jest taka, gdy każdy pracownik może dostosować meble do swoich indywidualnych preferencji. Zwracajmy uwagę na meble, które posiadają opcję zapisania wybranych ustawień. Przykładowo podczas korzystania z takiego krzesła biurowego pracownik nie będzie musiał za każdym razem go regulować.

Ergonomia jest równie ważna w przypadku szaf biurowych. Ich otwieranie i zamykanie nie powinno sprawiać pracownikom najmniejszej trudności. Wydaje się to szczególnie istotne przy założeniu, że będą robili to nawet kilkadziesiąt razy w ciągu dnia. Jeżeli nasze biuro jest niewielkie, być może dobrze jest pomyśleć o szafkach na kółkach, które będziemy mogli szybko przestawiać w zależności od tego, czy będą nam potrzebne, czy nie.

Jak sprawić, żeby biuro stało się wizytówką naszej firmy?

Dobrze zaprojektowane biuro może stać się prawdziwą wizytówką naszej firmy. Żeby tak się stało nie powinniśmy oszczędzać na dobrej jakości meblach. Nie oznacza to, że musimy od razu wybierać najdroższe modele (najdroższe meble nie zawsze są najlepsze). Znacznie ważniejsze jest to, żeby były one solidnie wykonane. W przypadku mebli biurowych dobre surowce są niezbędne. Dzięki nim nawet intensywna eksploatacja sprzętów będzie niewidoczna.

Meble biurowe muszą być eleganckie, ale jeszcze ważniejsze jest, żeby były dopasowane do wizerunku naszej firmy.

Jeśli chodzi o ich ilość – wiele zależy tu od gabarytów biura. Gdy jest ono duże, możemy pozwolić sobie na większą ilość mebli. W przypadku małych powierzchni lepiej jest się ograniczyć do niezbędnego minimum.

Gdzie możemy kupić meble biurowe?

W tej chwili nie powinniśmy mieć żadnych problemów z zakupem mebli biurowych. Mieszkańcy dużych miast – na przykład Katowic mają do dyspozycji co najmniej kilka dobrze wyposażonych, stacjonarnych salonów takich jak NoNameOffice. Ekspert z salonu mebli biurowych w Katowicach zaleca, żeby odwiedzić salon osobiście i z bliska przyjrzeć się interesującym nas meblom. Zakupy przez internet mają tę wadę, że zdjęcia (nawet najlepsze) nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistość. Nawet jeżeli dany komplet mebli nam się podoba, może się okazać, że będzie niewygodny. 

Jako, że meble biurowe nie należą do najtańszych, nie spieszmy się z ich zakupem. Zastanówmy się czego dokładnie potrzebujemy, zapytajmy o możliwość przetestowania wybranych krzeseł, czy biurek.

Zdecydowanie warto jest kupować meble do biura pochodzące od sprawdzonych, renomowanych firm. Światowej klasy producentów mebli po prostu nie stać na to, żeby sprzedawać nam towar złej jakości. Ważne jest także wybieranie mebli posiadających długi termin gwarancji.

-----

Ogłoszenia o pracę w Bydgoszczy - sprawdź!

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (1)

moromoro

0 0

I love your blog. extremely great colors & style. Did you develop this site yourself or did
you hire somebody to do it for you? Plz react as I'm wanting to design my own blog and
wish to understand where u got this from. lots of thanks. http://pesciantica.altervista.org/video-quarta-parte.php 14:38, 02.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz