Współczesne działania biznesowe opierają się na efektywnej komunikacji, jasnym przekazie oraz pozytywnych wizerunku marki. Realizację powyższych założeń umożliwia własna infolinia firmowa. Pozwala na bezpośredni kontakt z klientem i daje możliwość uzyskania natychmiastowej pomocy. Zobacz, jak założyć infolinię firmową i jakie wiążą się z tym korzyści!
Infolinia firmowa: jak założyć?
Założenie infolinii sprowadza się do wyboru oferty firmy, specjalizującej się w budowie Twojego przyszłego kanału komunikacyjnego z klientami. W tym celu musisz skontaktować się z wybraną firmą, a następnie:
- ustalić i wybrać numer infolinii,
- przygotować zapowiedzi głosowe,
- dopasować usługi do działalności Twojej firmy,
- podpisać umowę.
Każdy z powyższych punktów jest ważny w kontekście działania Twojej infolinii firmowej. Wybór numeru determinuje podział i wysokość kosztów za połączenie. Numer 0-800 oznacza, że to Ty będziesz ponosił pełną wysokość opłat za połączenie. Natomiast numery 0-801 lub 0-804 umożliwiają rozkład kosztów między właściciela, a klienta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na kontaktinfolinia.pl
Dodatkowo warto wybrać infolinię firmową u usługodawcy, który oferuje:
- wsparcie techniczne,
- opiekę merytoryczną,
- narzędzia, wspomagające podnoszenie efektywności infolinii,
- ograniczenie kosztów.
W każdej chwili możesz wykupić numery, rozpoczynające się od: 0-800, 0-801 i 0-804, a następnie spersonalizować według własnych potrzeb. Zyskujesz więc infolinię firmową, dzięki której zbudujesz pozytywne relacje z klientami, gotowymi do kupienia Twoich produktów lub usług.
Co zyskujesz na założeniu infolinii firmowej?
Zanim podpiszesz umowę, zwróć uwagę na korzyści infolinii, jakie oferują firmy. Są to:
- profesjonalne zapowiedzi,
- dostępność infolinii 24/7,
- automatyczne przekierowywania,
- bilingi rozmów,
- nowoczesne systemy.
Dzięki powyższym funkcjom zbudujesz infolinię firmową, która zapewni Ci:
- zaufanie wśród klientów,
- wyższą jakość komunikacji,
- obsługę wielu klientów jednocześnie,
- większy zasięg i prestiż,
- niskie koszty dla klientów,
- większą sprzedaż,
- budowę pozytywnego wizerunku firmy.
Co ciekawe, koszty założenie infolinii nie są wysokie i oscylują między 150 a 250 złotych. To niewielka cena za korzyści, które zyskasz.
Jak założyć infolinię firmową?
Nie czekaj na „lepszy czas”. Najlepszym momentem na działanie jest właśnie ta chwila. Tym bardziej że założenie infolinii firmowej jest proste, szybkie i tanie. Wiele usługodawców zapewni Ci pełne wsparcie merytoryczne, dzięki któremu bez wysiłku i najmniejszego trudu zyskasz gotową infolinię. Przygotuj nowy i skuteczny kanał komunikacyjny z klientami, którzy czekają na poznanie Twoich produktów i usług.