Zamknij

Zadbaj o wizerunek swojej firmy - kubki reklamowe

13:00, 13.11.2020 | Materiały partnera
Skomentuj

Wizerunek marki jest czymś, co buduje się przez lata. Trzeba poświęcić wiele czasu i energii, aby pozyskać klientów oraz pozytywnie zapisać się w pamięci kontrahentów. Dla mniejszych i większych przedsiębiorstw dostępnych jest wiele różnorodnych możliwości na to, aby wzmocnić swoją pozycję oraz zyskać rozgłos, a jedną z nich stanowi dystrybucja akcesoriów promocyjnych.

Kubki reklamowe są wykorzystywane jako element prowadzenia skutecznej kampanii marketingowej, szczególnie popularny w czasie trwania imprez branżowych, eventów oraz konferencji - choć nie tylko. Dobrze zaprojektowany kubek z pewnością spotka się z ciepłym przyjęciem ze strony obdarowywanej osoby. Niewielki gest czasem może przełożyć się na pozyskanie ważnego partnera biznesowego. Przygotowując kubki reklamowe z nadrukiem masz szansę zapoznać szersze grono potencjalnych interesantów z profilem działalności swojej firmy.

Kubki reklamowe z nadrukiem - dane kontaktowe ubrane w dobry design

Z pomocą profesjonalistów można przygotować akcesoria promocyjne, które zwrócą na siebie uwagę, a przy tym - pomogą przy pozyskiwaniu nowych klientów. Nie chodzi jednak wyłącznie o profesjonalnych grafików (chociaż ich pomoc może być kluczowa przy tworzeniu logotypu marki), ale o markę Artigraf, specjalizującą się w tworzeniu na zamówienie wysokiej jakości gadżetów promocyjnych. 

Kubki reklamowe z nadrukiem należą do grona najchętniej wybieranych akcesoriów tego typu. Dlaczego? Są stosunkowo niedrogie w wykonaniu, a do tego bardzo uniwersalne i wszechstronne. Kubek można wykorzystać zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem, czyli jako naczynie na kawę lub herbatę. Sprawdzi się jednak także jako organizer na biurko lub dekoracja. 

Dobrze zaprojektowany kubek reklamowy powinien jednak nie tylko stanowić ozdobę blatu, ale przede wszystkim komunikować odpowiedni przekaz dla klienta. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na powierzchni kubka: 

  • grafiki przedstawiającej logo marki, 
  • hasła reklamowego, 
  • danych kontaktowych (takich jak numeru telefonu czy adresu strony internetowej), 
  • przykuwających wzrok detali - a może być to zabawna grafika lub dekoracja zgadzająca się z profilem działalności firmy. 

Ważne przy projektowaniu jest to, aby nie przesadzić z ilością elementów obecnych na gadżecie, ponieważ finalnie mogą prezentować się kiczowato lub zakłócać przekaz najważniejszych informacji. Przeanalizuj dokładnie jakie dane będą najbardziej istotne dla potencjalnego interesanta, a następnie przygotuj grafiki, które można nanieść na kubki reklamowe.

Jakie kubki do nadruku sprawdzają się najlepiej

Ważne pytanie, jakie warto zadać sobie przy projektowaniu gadżetów jest zapytanie o ich funkcjonalność. Z myślą o jakim wykorzystaniu są projektowane, kiedy będą używane - czy nadają się bardziej do użytku stacjonarnego (w domu lub biurze), czy też sprawdzają się “w ruchu” (delegacje, konferencje, wyjazdy, praca poza biurem). 

Kubki termiczne z nadrukiem są wariantem chętnie wybieranym na gadżety promocyjne, a to ze względu na ich szeroką funkcjonalność oraz trwałość. Kilka warstw lekkiego, odpornego na uszkodzenia tworzywa sprawdza się do wygodnego i bezpiecznego przewożenia gorących napojów, jak kawy czy herbaty. Wygodny uchwyt chroni dłonie przed poparzeniem, a szczelne zamknięcie umożliwia rozchlapanie przewożonej zawartości. Logo naniesione na tego typu naczynie będzie prezentować się dobrze, a jego trwałość będzie wysoka - dzięki czemu będzie dobrze znosi wielokrotne mycie w zmywarce. 

Dobierając kubki do nadruku można jednak wybierać spośród “baz” wykonanych z ceramiki, szkła, a także metalu czy innych odmian plastiku. Marka Artigraf dba o zapewnienie swoim klientom opcji szerokiego wyboru dostępnych produktów, dzięki czemu każdy z przygotowanych gadżetów będzie mógł wyróżnić się na tle akcesoriów konkurencji. 

O co więc należy zadbać? W pierwszej kolejności - o dobry plan, przygotowanie czytelnej grafiki, a finalnie o dobór odpowiedniego naczynia, które będzie właściwie komunikowało wiadomość kierowane do potencjalnego klienta lub przyszłego kontrahenta. Postaw na usługi Artigraf i pomóż zaistnieć swojej marce.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz