Zamknij

Etykiety i nadruki - jak mogą wspomóc sprzedaż?

10:19, 16.11.2020 | Artykuł partnera
Skomentuj

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednio poprowadzony marketing jest w stanie długotrwale napędzać sprzedaż. Kolorowe, rzucające się w oczy opakowania ozdobione efektownymi etykietami mogą w zaledwie kilka sekund przykuć wzrok potencjalnego klienta i zachęcić go do zakupu produktu. Dowiedz się więcej o tym, jak atrakcyjny wygląd opakowania jest w stanie wspomóc sprzedaż.

Dlaczego warto inwestować w atrakcyjne opakowania produktów?

Nie od dziś wiadomo, że kupujemy „oczami”. To właśnie od opakowania produktu w dużej mierze zależy, czy w ogóle zwrócimy na niego uwagę. W niektórych kręgach opakowanie nazywane jest nawet pięciosekundową reklamą produktu, co wydaje się całkiem trafnym określeniem. Badania wykazały, że artykuły mające oryginalne, nietypowe opakowania o atrakcyjnym designie uchodzą za lepsze jakościowo i bardziej luksusowe. Nic więc dziwnego, że odpowiednia etykieta jest w stanie napędzić sprzedaż konkretnych produktów. Tym, co również przemawia za tym, że opakowanie ma niebagatelne znaczenie, jest fakt, że większość konsumentów decyzję o zakupie podejmuje dopiero przy półce sklepowej. Nie ulega więc wątpliwości, że to właśnie produkty w najbardziej oryginalnych i niepowtarzalnych opakowaniach najbardziej przykuwają uwagę klienta i najefektywniej zachęcają go do zakupu. Drukarnia Unilogo może ułatwić ci zadanie i wyprodukować atrakcyjne etykiety, które będą stanowić świetną ozdobę twojego produktu, a jednocześnie przyciągać wzrok dużej grupy konsumentów.

Czym się różnią etykiety samoprzylepne i termokurczliwe?

Korzystając z usług profesjonalnej drukarni, szybko zorientujesz się, że do wyboru masz dwa rodzaje etykiet. Pierwszy z nich to tzw. etykiety samoprzylepne, znane również jako naklejki lub stickery. Ich główną zaletą jest łatwy i szybki sposób aplikacji na opakowanie. Są fabrycznie wyposażone w klej, dzięki czemu można umieszczać je na produkcie, korzystając z etykieciarki, a w przypadku mniejszych partii artykułów – również ręcznie. Etykiety mogą być wykonane z różnych materiałów, w zależności od potrzeb producenta. Zwykle wykorzystuje się papiery etykietowe, materiały syntetyczne (np. folie) oraz materiały specjalne (np. papiery typu kraft). Co więcej, każdy rodzaj można odpowiednio spersonalizować, dobierając skład, grubość i powłokę klejową. Drugim rodzajem etykiet są tzw. etykiety termokurczliwe, znane również jako shrink sleeve. Zostały wykonywane z wysokiej jakości folii PCV i PET, a ich największą zaletą jest właściwość kurczenia się po odpowiednim podgrzaniu materiału. Dzięki temu można idealnie dopasować etykiety do opakowań o nawet najbardziej nieregularnych i nietypowych kształtach. Wśród etykiet typu shrink sleeve do wyboru masz modele na całe opakowanie, przeznaczone do tworzenia multipacków oraz tzw. etykiety zabezpieczające, w przypadku których otwarcie opakowania jest niemożliwe bez uprzedniego naruszenia etykiety.

Jak można zauważyć, odpowiednie etykiety i opakowania są w stanie napędzać marketing firmy oraz samą sprzedaż produktów. Nie czekaj więc i już teraz zaprojektuj wzory idealne dla ciebie.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz