Zastanawiasz się, co może okazać się przydatnym gadżetem w obecnych czasach? Rok 2020 z pewnością przyniósł wiele zmian, których nie spodziewaliśmy się w poprzednich latach. Dlatego też warto dostosować się do potrzeb rynku i nieco zmodyfikować wręczane klientom czy pracownikom gadżety. Na chwilę obecną, prym wiodą kubki termiczne z logo. Dlaczego?
Zwiększone bezpieczeństwo
Przede wszystkim, kubek termiczny z grawerem logo daje pewność, że znajdujący się w nim napój nie miał styczności z osobami chorymi. Choć w pracy z pewnością można korzystać ze wspólnych kubków znajdujących się w części jadalnej, wiele osób obawia się tego rozwiązania. Dzięki kubkom termicznym każdy dba o higienę własnego naczynia i samodzielnie przygotowuje napój.
Zatem tego rodzaju gadżet z pewnością zostanie doceniony w obecnych, trudnych czasach. Korzystając z własnego kubka, każdy może swobodnie pić to, co lubi - bez obaw.
Znaczna wygoda
Kubek termiczny z nadrukiem przyda się nie tylko w pracy. W chwili obecnej, w większości krajów świata gastronomia może wydawać posiłki jedynie na wynos. To oznacza, że także w większości kawiarni napój można otrzymać jedynie w papierowym kubku o mniejszej lub większej wytrzymałości. Tego rodzaju naczynie jest nie tylko niewygodne, ale również dużo szybciej wytraca ciepło przy gorszej aurze. Tym samym okazuje się, że napój, który miał mieć działanie rozgrzewające - nadaje się tylko i wyłącznie do wylania.
Dodatkowo, w wielu restauracjach czy kawiarniach obsługa zgadza się nalewać kawę czy inny napój do prywatnego kubka klienta. To oznacza, że obdarowany naszym kubkiem termicznym z logo wcale nie musi zabierać napoju z domu, jeśli ma ochotę napić się kawy z ulubionej kawiarni. Jak mogą wyglądać kubki termiczne z grawerem bądź nadrukiem można się zapoznać na stronie https://businessgifts.pl/kubki-termiczne-z-nadrukiem
Zdecydowaną zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że kubek termiczny z napisem po prostu rzuca się w oczy. Jest on spory, a jeśli dodatkowo umiejętnie dopasujemy jego kolorystykę i umieścimy estetyczny napis lub logo - zdecydowanie przykuje uwagę wielu osób, niekoniecznie znających posiadacza kubka.
Wpływ na podświadomość
Podarowanie klientowi, kontrahentowi lub pracownikowi kubka z logo daje mu jasny przekaz: "dbam o Ciebie i chcę, byś mógł zachować wygodę także w trudniejszych czasach". To wpływa korzystnie na relację między Tobą jako przedsiębiorcą i drugą ze stron.
Niewątpliwą zaletą kubków termicznych z logo jako podarunków jest również pozytywny odbiór drugiej ze stron. Klient, kontrahent czy też pracownik poczują, że są istotni. Zapewniamy, że chyba nie istnieje osoba, której taki kubek się nie przyda. Nawet jeśli dana osoba nie przepada za piciem kawy - może nalać do niego herbaty, ziół, kakao, mleka, soku lub jakiegokolwiek innego, preferowanego napoju.
Zadbaj o odpowiednią reklamę i relację z osobami, które mają styczność z Twoim przedsiębiorstwem. Kubek termiczny z grawerowanym logo jest podarunkiem na czasie, który ucieszy właściwie każdego. Dodatkową jego zaletą jest fakt, że jest łatwo zauważalny również przez osoby postronne - na przykład spotykane na spacerze czy w autobusie.