Zależy Ci na tym, aby wyróżnić swój biznes na tle konkurencji? Obecnie nie jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Właśnie dlatego wiele przedsiębiorstw korzysta ze specjalnych gadżetów reklamowych, jakimi są np. notesy z nadrukiem. Dzięki nim można przyciągnąć uwagę nowych klientów lub utrzymać przy sobie tych kontrahentów, którzy już zaufali Twojej marce. Odkryj notesy, które sprawią, że zaskoczysz swoich odbiorców i będą chcieli korzystać już tylko z nich.
Podstawą, jeżeli chodzi o materiały reklamowe, jest to, aby nie tylko dobrze się prezentowały, ale także były praktyczne. Dlatego wiele firm decyduje się na notatniki reklamowe. Te natomiast mogą przybierać różne formy. Może to być standardowy notes z logo firmy.
Zdecydowanie ciekawiej prezentują się jednak notesy magnetyczne reklamowe, które można przywiesić na lodówce. Niezależnie od tego, jaki produkt wybierzesz, praktycznie wszystkie notesy reklamowe można dopasować do własnych oczekiwań i zaprojektować dla swoich klientów - co oferuje wiele firm np. OpenGift - https://www.opengift.pl/notesy-reklamowe/. To bardzo ważne, jeżeli Twoje produkty lub usługi trafiają do różnych branży.
Notatnik z karteczkami samoprzylepnymi
Notesy z nadrukiem - warianty, na które możesz się zdecydować
Notesy z własnym nadrukiem dostępne są w kilku opcjach, dzięki temu każdy może wybrać te, które jego zdaniem sprawdzą się najlepiej. Najchętniej wybieranym w ostatnim czasie jest notes z logo firmy na spirali. Nie tylko ciekawie się prezentuje, ale jego przeglądanie jest też bardzo proste. W razie potrzeby można z niego szybko wyrwać pojedyncze kartki. Taki gadżet sprawdzi się u osób, które dużo notują na bieżąco.
Niektórzy jednak pozostają przy tradycyjnych, klejonych notatnikach reklamowych. Te prezentują się bardzo elegancko. Idealnie pasują dla osób pracujących w biurze, szkole lub prowadzących szkolenia.
Co zrobić, aby notatniki reklamowe Twojej firmy były zauważone?
Wydaje Ci się, że notesy reklamowe to jeden z tych gadżetów, który nie może niczym zaskakiwać? Jest wręcz odwrotnie. Wystarczy, że poświęcisz chwilę na wybór odpowiedniego produktu, a rezultaty Cię zaskoczą. Podstawą jest sama okładka, którą możesz dowolnie zaprojektować, umieszczając na niej logo firmy, ale także slogan czy ciekawy cytat. To jednak nie wszystko!
Środek takiego notatnika może mieć standardową formę lub nieco inne wydanie. Wystarczy, że wybierzesz wariant, do którego dołączone są samoprzylepne karteczki. Takie rozwiązanie jest szczególnie cenione przez osoby, które korzystają z notesów.
Sporą popularnością cieszą się też notesy reklamowe, do których dołączony został długopis lub ołówek. Te sprawdzają się, szczególnie kiedy rozdaje się je na konferencji. Wówczas każdy, kto otrzyma taki gadżet, może od razu przystąpić do jego sprawdzenia, notując najciekawsze informacje z prelekcji.
Notes z gumką
Na co zwrócić uwagę, wybierając notes z logo firmy?
Notatnik, który otrzyma od Ciebie klient lub kontrahent jest poniekąd wizytówką firmy, dlatego najważniejszą kwestią, na którą powinieneś zwrócić uwagę, jest jakość. Dobry papier czy wyraźny nadruk to absolutna podstawa, tym bardziej że produkt będzie wykorzystywany codziennie. Powinieneś więc podejść do tematu, jak do inwestycji w firmę. Często lepiej wybrać nieco droższe gadżety reklamowe, które przyniosą oczekiwany efekt, niż wydać pieniądze na produkt, który klient wyrzuci ze względu na słabą jakość.
Wybierając wykonawcę - niezależnie od tego, jakie gadżety się decydujesz - sprawdź, co dokładnie będzie w stanie Ci zaoferować. Jeżeli propozycja nie wyda Ci się zadowalająca, poszukaj innych firm, których przecież na rynku nie brakuje.